Következő edzőmérkőzés:

 

 

Mezőkövesd Zsóry FC

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók:

 online felhasználó van az oldalon.


 Eddigi látogatók:

 látogató számláló

 

Címkék:

1.nap (2) 10.nap (1) 11.nap (1) 12.nap (1) 13.nap (1) 2.nap (2) 3.nap (2) 4.nap (2) 5.nap (2) 6.nap (2) 7.nap (2) 8.nap (2) 9.nap (1) Ajka (1) átlagos (3) bemutatkozás (1) Budapest (1) busz (2) érkezés (5) erő (2) indulás (2) kezdés (1) meccsnap (7) menetrend (1) mérkőzés (1) nb2 (1) pihenés (6) regenerálás (4) sérültek (1) stáb (1) Tóth László (1) utazás (4) vízilabda (1) wellness (2) Címkefelhő

Facebook oldal

Újabb hét kezdődött

2014.07.21. 21:13 mezokovesdzsory

A mai nap, ahogy már tegnap is említettük, két edzést végeztünk. Délelőtt 50 perces futóedzés volt.

A délutáni tréningen egyéni képzes, játékok voltak, ami jó hangulatban telt. A nap végére rendesen elfáradt a csapat.

Vannak kisebb sérülések: Engel Alex a vádlijával, Kulcsár Kornél és Hegedűs Dávid pedig a combhajlítójával bajlódik. Egyik sérülés sem komoly, azonban pár napig kímélő edzést végeznek. Ebben segítségünkre van Norbi az erőnléti edző.

A mai nap folyamán történt még, hogy csatlakozott a kerethez Szilvási Zoli is!

 

Továbbra is folytatjuk az új játékosok bemutatását:

Baracskai Rolandnak hívnak 22 éves vagyok. Budapesten születtem. Felcsúton élek a Barátnőmmel. Nagyon régóta focizom a Puskás Akadémián nevelkedtem. pár év múlva a Videotonnal kötöttem profi szerződést és itt játszottam 3 évig. Aztán a Puskás Akadémia NB2-es csapatában jutottam szerephez és miután megnyertük a bajnokságot bemutatkozhattam az NB1-be. Tóth Laci hívására jöttem a csapathoz. Nagyon örültem neki, hogy Mezőkövesden folytathatom a pályafutásomat, mert a célom az NB1-be kerülés és ezzel a csapattal úgy érzem, hogy sikerülhet. Nagyon sokat hozzá szeretnék rakni a csapat játékához és remélem ez gólokban meg is mutatkozik. Jól érzem magam a csapatnál nagyon jó a társaság könnyű volt a beilleszkedés mindenki segít mindenben a pályán belül és kívül is. Az edzői stáb is rendben van ennél jobbat ne akarjon senki!!

Szólj hozzá!

Címkék: érkezés sérültek 8.nap

A bejegyzés trackback címe:

https://mezokovesdzsory.blog.hu/api/trackback/id/tr526530437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása