Következő edzőmérkőzés:

 

 

Mezőkövesd Zsóry FC

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók:

 online felhasználó van az oldalon.


 Eddigi látogatók:

 látogató számláló

 

Címkék:

1.nap (2) 10.nap (1) 11.nap (1) 12.nap (1) 13.nap (1) 2.nap (2) 3.nap (2) 4.nap (2) 5.nap (2) 6.nap (2) 7.nap (2) 8.nap (2) 9.nap (1) Ajka (1) átlagos (3) bemutatkozás (1) Budapest (1) busz (2) érkezés (5) erő (2) indulás (2) kezdés (1) meccsnap (7) menetrend (1) mérkőzés (1) nb2 (1) pihenés (6) regenerálás (4) sérültek (1) stáb (1) Tóth László (1) utazás (4) vízilabda (1) wellness (2) Címkefelhő

Facebook oldal

Pihenés

2014.07.18. 21:32 mezokovesdzsory

A mai napunk délelőtt fakultatív program volt. Volt aki a konditermet látogatta meg, volt aki úszott, stb.

Szokásos ebéd, majd utána másfél óra csendes pihenő következett. Délután pedig edzésre vonult a csapat.

Mérkőzés előtti edzés volt, ami bemelegítésből, törzserősítésből és taktikai játékokból állt.

Különösebb dolog nem történik, edzés és pihenés váltja egymást.

Molnár Gábor lesz a mai új játékos!

1. Mutasd be magad pár mondatban! 

20 éves támadó vagyok, a hobbim, a munkám és a szerelmem a foci. Már kiskorom óta vágyam volt, hogy profi labdarúgó legyek, s céljaim megvalósításáért minden áldozatot meg is hozok. Ezen az úton egy nagyszerű lehetőség, hogy Matyóföldön játszhatok.

2. Mely csapatokban játszottál eddig?

A KBSC volt a nevelőegyesületem, majd kamaszkoromban három évet Edelényben fociztam. Innen újra Barcikára vezetett az utam, majd másfél szép évet töltöttem Tiszaújvárosban, ahol az NB III-ban bronzérmet szerzett és Borosi-Kupa győztes csapat tagja voltam. Az előző idényben Kazincbarcikán fociztam, s örömömre 13 találattal házi gólkirály lettem.

3. Miért pont Mezőkövesd mellett döntöttél?

Nagyon szimpatikus csapat a Kövesd, a tavalyi szezonban is végig követtem őket, meccsen is több ízben voltam. Szurkoltam nekik, hogy benn maradjanak. Miután nem sikerült, így viszont megnyílt az út előttem is, hogy az NB III-ból egy szinttel feljebb lépjek. A Kövesd megkeresésének nagyon örültem, sőt megtiszteltetésnek éreztem, hogy gondoltak rám. Nem is sokáig gondolkodtam, s remélem, hogy élni tudok ezzel a nagyszerű lehetőséggel.

4. Milyenek az első tapasztalataid, benyomásaid?

Nagyon jól érzem magam, jó a hangulat és a csapatszellem, annak ellenére, hogy még csak most formálódunk. Tetszik a profizmus, és minden, ami leginkább az első osztályú körülményeket idézi.

5. Mik a céljaid a csapattal, csapaton belül?

A csapat egyértelmű célkitűzése az azonnali visszajutás a magasabb osztályba. Én ehhez szeretném a lehető legtöbbet hozzátenni, s olyan teljesítményt nyújtani, hogy a rendkívül szimpatikus kövesdi drukkerek megjegyezzék a nevem. Remélem, hogy gólokkal és jó játékkal tudom majd megszolgálni a bizalmat.

6. Mi a véleményed az edzői stábról?

Az edzések kemények, pörgősek, ennek ellenére jó hangulatban telnek köszöntően annak, hogy az edzői team nagyon egy húron pendül a csapattal. Sokszor kemények és szigorúak, de erre szerintem szükség is van ahhoz, hogy elérjük kitűzött célunkat. Szerintem jó az összhang, remélem így is marad.

7. Mit jelent számodra a Matyó kultúra?

A klasszikus Matyó kultúrát határon belül és azon túl is ismerik. Mezőkövesd büszke lehet erre a rendkívüli értékére. S remélem, hogy rövidesen ilyen híres lesz a Matyó futball is, hiszen ez a város megérdemli, hogy első osztályú csapata legyen és stabil szereplőjévé váljon a hazai futball elitnek.

Szólj hozzá!

Címkék: pihenés 5.nap

A bejegyzés trackback címe:

https://mezokovesdzsory.blog.hu/api/trackback/id/tr486522309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása