Következő edzőmérkőzés:

 

 

Mezőkövesd Zsóry FC

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók:

 online felhasználó van az oldalon.


 Eddigi látogatók:

 látogató számláló

 

Címkék:

1.nap (2) 10.nap (1) 11.nap (1) 12.nap (1) 13.nap (1) 2.nap (2) 3.nap (2) 4.nap (2) 5.nap (2) 6.nap (2) 7.nap (2) 8.nap (2) 9.nap (1) Ajka (1) átlagos (3) bemutatkozás (1) Budapest (1) busz (2) érkezés (5) erő (2) indulás (2) kezdés (1) meccsnap (7) menetrend (1) mérkőzés (1) nb2 (1) pihenés (6) regenerálás (4) sérültek (1) stáb (1) Tóth László (1) utazás (4) vízilabda (1) wellness (2) Címkefelhő

Facebook oldal

Az erő

2014.07.15. 21:22 mezokovesdzsory

Sziasztok, jó "estét"!

A mai napunk reggel 7.30 kor indult. A reggeli után 1 óra pihenés és mentünk a délelőtti edzésre, ami a hoteltől 10 percre van busszal.

Kondicionális jellegű futóedzés volt 90 perc, ami rengeteg sprinttel volt megfűszerezve. Erőnléti edzőnk nem kímélt minket, de nem panaszkodunk, hiszen ezért jöttünk.

Apropó erőnléti edzőnk... Új taggal bővült a stáb, Szabó Norbert személyében.

Neki tettünk fel pár kérdést, amelyekre örömmel válaszolt !

Szabó Norbert vagyok, 1979-ben születtem Kazincbarcikán. Középiskolás testnevelő tanárom hatására kezdtem el sportolni. Itt kerültem kapcsolatba az atlétikával, amely azóta is az életem része. Egerben végeztem tanulmányaimat előbb főiskolai, edzői, és mester diplomát. Ezután testnevelő tanárként és atlétika edzőként dolgoztam. Korábban már foglalkoztam egyénileg labdarúgókkal. Ezért is örültem a felkérésnek, amit Horvát Tamás edzőnek is köszönhetek. Úgy gondolom munkámmal hozzátudok járulni a csapat jobb teljesítményéhez, szerepléséhezés,és ahhoz hogy újra az élvonalban folytathassák.

Közös ebéd után csendes pihenőre vonult a csapat, hogy a délutáni edzésre újult erővel fusson neki. A délutáni tréningen is az erőfejlesztésen volt a hangsúly, dinamikus láberő munkát végeztünk szintén erőnléti edzőnkkel Norbival, majd előkerült a labda, párharcok során 1-1 illetve 3-3 volt a délutáni penzum.

A vacsora jól esett a társaságnak, eddig minden rendben zajlik, sem sérülésekről, sem negatív dolgokról nem tudunk beszámolni.

Vannak új játékosok is a csapatban, szeretnénk bemutatni őket az olvasóknak röviden:

ENGEL ALEX1992.08.11.-én születtem Miskolcon. Erdőbényén lakom, ott végeztem el az általános iskolát. 14 éves koromban kerültem Debrecenbe, itt kezdtem el komolyabban focizni. A középiskolát is Debrecenben végeztem. Végigjártam ifi B, ifiA korosztályt utána NB3-ban voltam, 1 évet Létavértesen. Ezután NB2-ben fociztam 2 évet a DVSC-DEAC-ban. Majd felkerültem az NB1-es kerethez és ott edzettem fél évet, ezután kölcsönadtak a Vasashoz. Ott lejárt a kölcsönadási szerződésem és most itt vagyok Kövesden. Ide az iskola, a távolság és az ismeretség miatt kerültem. Tetszik a csapat, a közösség, az egymással való kapcsolatok. Céljaim közé tartozik kiharcolni a feljutást a csapattal, csapaton belül pedig egy jó közösséget, csapatot kialakítani akik küzdenek egymásért. Tetszik, ahogy a szakmai stáb viszonyul a játékosokhoz. Közvetlenek minden játékossal. Emberileg és szakmailag is jók.

Szólj hozzá!

Címkék: erő 2.nap stáb

A bejegyzés trackback címe:

https://mezokovesdzsory.blog.hu/api/trackback/id/tr156511655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása